۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

در قالب طرح محلات ۲۰۲۰؛

۶۸۴۰ فرد نیازمند در محلات کم برخوردار خراسان شمالی شناسایی شدند

۶۸۴۰ فرد نیازمند در محلات کم برخوردار خراسان شمالی شناسایی شدند

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۶ هزار و ۸۴۰ نیازمند در محلات ۲۰۲۰ استان زندگی می‌کنند که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد در جلسه اجرای طرح ۲۰۲۰ که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۳۶ محله در این طرح از خراسان شمالی هستند که ۶ محله تحت نظر کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری نشست‌های تخصصی برای بررسی مشکلات این محلات خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تولید شناسنامه محل و نشست با اعضای هیأت عامل خانه‌های امداد در این محلات از اقدامات صورت گرفته شده است.

وی افزود: مسابقات ورزشی در این محلات برگزار شد و تیم‌های منتخب نیز مشخص شدند.

الهی راد گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی، واگذاری یونیت دندان پزشکی به مراکز این محل و پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های شناسایی شده از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

وی از ثبت اطلاعات این محلات در سامانه محلات ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: مستاجرین فاقد مسکن در این محلات شناسایی شدند که نیازمند مسکن هستند و در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گرفتند.

الهی راد برگزاری جشن کرامت، برگزاری پویش‌ها و برپایی میز خدمت در این محلات را مد نظر قرار داد و گفت: ۶ هزار و ۸۴۰ نیازمند در این محلات زندگی می‌کنند که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش نیستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در پایان گفت: اهدای ۱۴۷ جهیزیه؛ ۶۲۶ فقره وام، ۹۸ مورد تعمیرات مسکن و ۱۱ مورد پرداخت هزینه مسکن نیازمندان صورت گرفت.

کد خبر 5889263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha