۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

دادستان البرز خبر داد؛

دو کارمند یکی از ادارات الوند به اتهام اخذ رشوه از کار تعلیق شدند

دو کارمند یکی از ادارات الوند به اتهام اخذ رشوه از کار تعلیق شدند

قزوین- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از تعلیق دو کارمند یکی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق مردم نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دادستانی قرار دارد و دستگاه قضائی در برخورد با مفسدین بدون در نظر گرفتن پست و مقام افراد فاسد اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا حسب گزارشات دریافتی و اقداماتی اطلاعاتی مشخص شد که ۲ نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی حین کار با سو استفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شدند.

تقی زاده افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و اثبات اقدام غیر قانونی آنها، این افراد با اتهام مشارکت و مباشرت در اخذ رشوه، سو استفاده از موقعیت شغلی جهت تسلط بر حق غیر و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی با دستور قضائی بازداشت شده و پرونده قضائی نیز برای نامبردگان تشکیل گردید.

وی اضافه کرد: این متهمان تا صدور رأی نهایی از هر گونه فعالیت اداری تعلیق شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از عزم دستگاه قضائی در برخورد با فساد خبر داد و گفت: مبارزه با فساد و مفسدان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی ادامه دارد و در صورت اثبات فساد به شدت و قاطعانه با مفسدین برخورد خواهد شد.

کد خبر 5889327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha