۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد؛

اجرای ۴۹۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در فارس

اجرای ۴۹۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در فارس

شیراز – جانشین فرمانده سپاه فجر فارس از برگزاری چهار هزار و ۹۵۰ عنوان برنامه در فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم جمالی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس بیان کرد: بیش از چهار هزار و ۹۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در فارس اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین ایام در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که موجب عظمت و بزرگی ملت ایران شده است.

جمالی افزود: با نگاهی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ تحمیلی متوجه خواهیم شد که ایشان دفاع مقدس را یک گنج تمام‌نشدنی دانسته و قدرت نظامی امروز کشور را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس می‌دانند.

او ادامه داد: از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برای ملت ایران، می‌توان به خودکفایی، توکل و خودباوری اشاره کرد که بدون وابستگی به شرق و غرب و تنها با کوشش و پشتکار نیروهای توانمند داخلی، ایران در تمامی عرصه‌های بین‌المللی توانست جایگاه برتر را کسب کند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس به تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تجلیل از ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان در این هفته به شکل گسترده انجام خواهد شد ازاین‌رو ۲۹ شهریور ساعت ۹:۳۰ دقیقه به‌صورت هم‌زمان بیش از ۱۰۰ هزار نفر رزمنده دفاع مقدس در استان فارس مورد تجلیل قرار گرفته و با تجدید میثاق آرمان‌های امام و رهبری و استماع سخنرانی رهبر معظم انقلاب به‌صورت ویدئوکنفرانس برنامه‌های هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

جمالی با اشاره به فعالیت‌های محوری جوانان در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۹۵۰ عنوان برنامه عمومی در سراسر استان توسط رده‌های مختلف سپاه و بسیج برگزار می‌شود
جانشین سپاه فجر فارس با بیان اینکه ۴۵۰ برنامه شاخص و محوری در صدر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس قرار دارد، افزود: شبیه‌سازی و نمایش عملیات کربلای ۴ و ۵ در شهرستان‌های «ارسنجان، زرین‌دشت و خرم بید»، برگزاری چهاردهمین برنامه ستاره‌های شهر با موضوع عملیات کربلای ۴ و پویش کتاب‌خوانی «من خواهر بارانم» با موضوع خاطرات خواهران شهدا نمونه‌ای از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در فارس است.

وی، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برپایی نمایشگاه، مسابقات ورزشی، پویش کتاب‌خوانی، اجرای اردوهای جهادی، خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار، توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوعات دفاع مقدس و همایش تجلیل از زنان تأثیرگذار در دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های رده‌های سپاه و بسیج در استان فارس عنوان کرد.

کد خبر 5889440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha