۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد؛

برگزاری ۲۷۴ برنامه هفته دفاع مقدس در نیشابور

برگزاری ۲۷۴ برنامه هفته دفاع مقدس در نیشابور

نیشابور- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از برگزاری ۲۷۴ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دفاع همچنان باقیست و دفاع منحصر به ۸ سال دفاع مقدس نیست چرا که تا زمانی دو جبهه حق و باطل باشد، دفاع همچنان وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور افزود: جبهه باطل بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعال است و تاکنون به روش‌های مختلف به کشور ما از طریق فضای مجازی حمله کرده اند.

وی با بیان اینکه تغییر باور در نسل جوان اولویت دشمن است ابراز کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت سرنگونی تلاش خواهند کرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نیک یاد با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۲۷۴ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تصریح کرد: از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به رژه نیروهای مسلح در محل تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) در ۳ مهرماه، رژه موتوری در سطح شهر نیشابور در روز ۳۰ شهریورماه از محل گلزار شهدا تا پارک شهدای گمنام، دیدار پیشکسوتان دیروز و امروز در ۲۹ شهریورماه در محل فرهنگسرای سیمرغ، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی از میدان امام خمینی (ره) تا مزار شهدای گمنام در ۷ مهرماه، اجتماع منتظران ظهور در ۳ مهرماه از میدان امام خمینی (ره) تا چهارراه امام و شب شعر دفاع مقدس ۴ مهرماه در محل فرهنگسرای سیمرغ اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ یادواره شهید آبروی محله با همکاری هیئت امنای مساجد در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 5889468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha