۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

استاندار بوشهر:

تکمیل پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تسریع شود

تکمیل پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تسریع شود

بوشهر- استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌ها برای اعزام زائران اربعین حسینی توسط راهداری استان گفت: تکمیل پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه‌شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: جابجایی حدود ۳۵ هزار زائر اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام شاخص و مهمی بود که با ایمنی و کمترین تأخیر صورت گرفت.

وی با اشاره به بهره برداری آسفالت آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان در هفته دولت امسال یادآور شد: این اداره کل در هفته دولت پروژه‌های شاخصی از جمله آسفالت باقی مانده محور ریز- سرچشمه داشت که از نظر شاخص راه دسترسی مناسب برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار از استان‌های برتر کشور شد.

استاندار بوشهر بر ضرورت کوتاه شدن زمان تکمیل پروژه‌های راهداری در استان تاکید کرد و گفت: سرعت در اجرای پروژه‌ها ضمن اینکه از هزینه‌های اضافه پیشگیری می‌کند، کام مردم و جامعه هدف را از خدمات نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی سیزدهم شیرین می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش ۴۰ درصدی در ورود و خروج خودرو در استان بوشهر طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مهم نشانه حرکت رو به رشد استان است و باید تقویت شود.

استاندار بوشهر همچنین بر تقویت و حمایت از بخش خصوصی در فعالیت‌های این اداره کل تاکید کرد.

کد خبر 5889629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha