۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

امام جمعه بجنورد:

هدف از اغتشاشات ۱۴۰۱ سوریه‌سازی ایران بود

هدف از اغتشاشات ۱۴۰۱ سوریه‌سازی ایران بود

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: طی ایام اغتشاشات سال گذشته هزاران اسلحه از کشورهای آمریکایی و اروپایی وارد کشور شد زیرا هدف دشمنان سوریه سازی کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای ناوه که در مسجد این روستا برگزار شد، اظهار کرد: طی ایام اغتشاشات سال گذشته هزاران اسلحه از کشورهای آمریکایی و اروپایی وارد کشور شد زیرا هدف دشمنان سوریه سازی کشور بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به نقش پررنگ گروه‌هایی همچون کوموله در اغتشاشات، گفت: سعی داشتند با سلاح ایران را به آشوب بکشانند.

وی افزود: انتشار فیلم‌، متن و عکس جعلی و ساختگی در فضای مجازی بخش دیگر دشمنی با مردم ایران بود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: اکثر دستگیرشدگان در توهم ساخته شده به دست دشمن گیر افتاده بودند و گمان باطل نابودی و تجزیه ایران و سقوط انقلاب اسلامی را داشتند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه سال گذشته تمام قدرت‌های جهانی علیه انقلاب اسلامی صف آرایی کردند، گفت: با این حال کشور ایران با قدرت از این شرایط عبور کرد و اینک همچنان در کشورهایی همچون فرانسه اعتراض وجود دارد.

وی با اشاره به پاسخ محکم ایران به هر گونه دست درازی از جمله ربودن نفت کشور، گفت: این موارد نشان دهنده قدرت مردم ایران است.

کد خبر 5890648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha