۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

۶۵ درصد برنامه‌های ابلاغی در احیای واحدهای تولیدی محقق شد

۶۵ درصد برنامه‌های ابلاغی در احیای واحدهای تولیدی محقق شد

اردبیل-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با بازگشت ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید در ۵ ماهه اول سال جاری تحقق ۶۵درصدی برنامه‌های ابلاغی در راه اندازی واحدهای راکد محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی صبح پنجشنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: راه اندازی مجدد ۱۳ واحد راکد و غیرفعال در پنج ماهه اول سال جاری براساس شاخص‌های ابلاغی انجام شد و بر همین اساس کمک به بازگشت به چرخه تولید ۲۰ واحد راکد و غیرفعال جزو برنامه‌های این شرکت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در ۵ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگشته‌اند که ۸ واحد مربوط به داخل شهرک‌های صنعتی و مابقی در خارج از شهرک‌های صنعتی استان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید با تحقق ۶۵ درصدی هدف‌گذاری‌های انجام شده، شاهد اشتغال مجدد برای ۲۰۰ نفر بوده‌ایم.

علایی افزود: احیای این واحدهای راکد با استفاده از ظرفیت‌های این شرکت و با کمک مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امکانپذیر شده است که تشکیل کارگروه داخلی تسهیل و رفع موانع تولید و استفاده از مشاوران و کارشناسان کلینیک کسب و کار از جمله اقدامات این شرکت برای بازفعال سازی واحدهای راکد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه‌های جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای تولیدی انجام می‌شود روند سرمایه گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

کد خبر 5891047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha