۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد؛ 

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی محرومیت زدا در فارس

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی محرومیت زدا در فارس

شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: یکی از برنامه‌های اساسی سپاه محرومیت‌زدایی است و سه هزار گروه جهادی در استان برای این اقدام فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی در بازدید از پروژه‌های در حال اجرا، بهسازی و طرح هادی روستای «شیب جدول» از توابع بخش «سیاخ دارنگون» شهرستان شیراز با اشاره به اینکه فعالیت‌های محرومیت زا باید با سرعت و دقیقه انجام شوند، اضافه کرد: امسال سه هزار گروه جهادی در راستای محرومیت‌زدایی در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: سپاه یک ظرفیت بزرگ است که همیشه در راه زدودن غبار محرومیت در کنار مردم فعالیت می‌کند.

سردار بوعلی افزود: مجموعه اقداماتی که در بسیج سازندگی آغاز شده اقدامات ملی در جهت رفع محرومیت از چهره روستاهای کشور است و نگاه ما این است که مسائل محرومیت در استان فارس را بررسی و با کمک مسئولان استان مشکلات برطرف شود.

وی یادآور شد: سپاه در بسیاری از زمینه‌های عمرانی ورود سازنده دارد و در طرح‌های عمران روستایی شامل راه روستایی، مسکن، راه بین مزارع، آبخیزداری، افزایش امنیت حاشیه شهرها و محلات محرومی که در بطن شهرها هستند اقدامات شایسته ای انجام داده است.

کد خبر 5892511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha