۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل:

۹۸ اصله الوار جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

۹۸ اصله الوار جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: کشف ۹۸ اصله الوار قاچاق جنگلی دپو شده در یک منزل نیمه کاره در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قلی زاده صبح دوشنبه در بازدید از محل انبار کالاهای مکشوفه منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل اظهار کرد: با رهگیری و اقدام به موقع مأموران حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل ۹۸ اصله الوار جنگلی دپو شده در یک خانه نیمه کاره با همراهی و همکاری نیروهای معاونت مبارزه با قاچاق کالای فراجا کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: الوار کشف شده توسط سوداگران طبیعت از طریق استان همجوار به صورت غیرمجاز ترانزیت و در محل کشف شده دپو شده بود که با رصد مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل رهگیری و کشف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: الوار کشف شده به اداره کل منتقل و در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد

قلی‌زاده تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی زاده از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

کد خبر 5894568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha