۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱

استاندار خراسان شمالی:

مدیران اقدامات انجام نشده را نیز به مردم اعلام کنند

مدیران اقدامات انجام نشده را نیز به مردم اعلام کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر بیان اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌ها، گفت: مدیران اقدامات انجام نشده را نیز به مردم اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر دو شنبه در شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست برای اقدامات انجام شده توسط مدیران و اطلاع رسانی کارهای انجام نشده نیز باید انجام شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اطلاع رسانی در مورد پیگیری مدیران برای به سرانجام رسیدن پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف به منظور ایجاد امید آفرینی و در جهت اقناع افکار عمومی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بحث آموزش روابط عمومی دستگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید روابط عمومی‌ها علاوه بر آگاهی از شرح وظایف دستگاه‌های خود، از مسائل روز کشور و به روز ترین اطلاعات آگاهی کافی داشته باشند.

حسین نژاد بر اطلاع رسانی و تبلیغات درست و قابل باور برای مردم تاکید کرد و گفت: قدم اول به عنوان یک سیاست کلی این است که تمام روابط عمومی دستگاه‌ها، آموزش‌های لازم را ببینند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در محدوده زمانی باقی مانده تا برگزاری انتخابات نقش روابط عمومی و رسانه‌ها در اطلاع رسانی و ارتقای سرمایه اجتماعی و حضور حداکثری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در انتخابات و آفریدن حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند ماه مهم است.

کد خبر 5894817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha