۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

معاون استاندار مرکزی:

همدلی و برادری جهان اسلام در هفته وحدت بیشتر نمایان شود

همدلی و برادری جهان اسلام در هفته وحدت بیشتر نمایان شود

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: نباید اجازه داد با افراط و تفریط وحدت شیعه و سنی به خطر بیفتد لذا در هفته وحدت همدلی و برادری جهان اسلام باید بیشتر نمایان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نظری در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آئین هفته وحدت در مرکز استان، شهرستان‌ها و روستاها اظهار کرد: آئین‌های هفته وحدت از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول باید به گونه‌ای برگزار شود که ضمن افزایش نشاط و شادی در جامعه کام مردم استان پس از ۲ ماه محرم و صفر شیرین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: نشر و گسترش خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان و نوجوان از دیگر اهداف برگزاری آئین هفته وحدت بوده زیرا امروز دشمنان با انجام توطئه‌ها باورهای جوانان را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

نظری با یادآوری هفته دفاع مقدس اضافه کرد: هفته دفاع مقدس نشان از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، جرأت و جسارت جوانان این مرز و بوم در حفظ و دستاوردهای نظام و سرزمین میهن اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با یادآوری شبهه افکنی برخی افراد در فضای مجازی در خصوص چرایی آغاز جنگ تحمیلی گفت: دشمنان اسلام در دوران دفاع مقدس با جنگ نظامی آمده بودند تا در مدت یک هفته کشور را به تصرف خود در آورند که با رهبری امام راحل (ره)، خون شهدا و ایثارگران توطئه آنان نقش بر آب شد.

نظری تصریح کرد: نباید اجازه داده شود با افراط و تفریط وحدت شیعه به خطر بیفتد و در هفته وحدت، همدلی، برابری و برادری در جهان اسلام باید بیش از پیش افزایش یابد.

برگزاری برنامه‌های تبیینی در هفته وحدت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: با توجه به اتفاقات سال‌های اخیر موضوع اتحاد از جمله محوری ترین موضوعاتی است که باید در هفته وحدت مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام هادی خلیلی افزود: برگزاری برنامه‌های تبیینی در طول هفته وحدت در مساجد، ادارات و نقاط مختلف از جمله اولویت‌های این هفته در استان مرکزی است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن نبی اکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در قالب اجتماع امت الله همزمان با هفته وحدت در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شود.

کد خبر 5894899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha