۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان خبر داد؛  

۳هزار و ۱۲۸ ماموریت درشهرستان تویسرکان

۳هزار و ۱۲۸ ماموریت درشهرستان تویسرکان

همدان-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان از اجرای ۳هزارو ۱۲۸مورد ماموریت حوادث ترافیکی وحوادث غیر ترافیکی درشهرستان تویسرکان خبر داد.

امین مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه این شهرستان دارای ۲ پایگاه شهری و ۵ پایگاه جاده‌ای است افزود :۵۰ نیروی کارشناس به صورت ۲۴ ساعته در این مراکز در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان، اورژانس تویسرکان جز ۳ شهرستان برتر استان است و در اربعین سال جاری یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات پزشکی و دارویی کامل و ۳ کارشناس فوریت‌های پزشکی به مرز خسروی در ایام اربعین حسینی اعزام شده اند که از اقدامات مهم اورژانس شهرستان تویسرکان بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان در ادامه بابیان اینکه پایگاه جدید الحداث سرکان با مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان در هفته نخست شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسید و وارد فاز عملیاتی شده است خاطرنشان کرد:

پایگاه‌های جدید فرسفج و وردآورد با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حال ساخت است که برای هر کدام از

پایگا ها مبلغ حدود ۱و نیم میلیارد تا به حال هزینه شده است که به امید خدا در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

مالمیر متذکر شد: با توجه به اینکه شهرستان تویسرکان دارای ۷ پد بالگرد است که ۲پ د بالگرد واقع در میر رضی و محوطه بیمارستان سردار شهید سلیمانی دارای استانداردهای لازم جهت فرورد بالگرد اورژانس است افزود: ۵ پد اضطراری دیگر در سطح شهرستان جانمایی شده است که در مواقع اورژانسی جهت فرود بالگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی استانداردهای فعال کشوری را ندارد.

وی یادآور شد: در خصوص تجهیزات رفاهی پایگاه و تجهیزات پزشکی آمبولانس و پایگاه جز شهرستان برتر استان و جز یکی از شهرستان‌های برتر کشور هستیم.

کد خبر 5894946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha