۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

سرپرست معاونت استانداری گیلان:

کمیته امداد در رأس همه مجموعه های خدماتی قرار دارد

کمیته امداد در رأس همه مجموعه های خدماتی قرار دارد

رشت- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این نهاد در رأس تمامی مجموعه های خدماتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی صبح سه شنبه در نشست اعضای شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود در این نهاد مقدس، اظهار کرد: افتخارم همکاری با این نهاد مقدس در گذشته است.

جلایی، مأموریت کمیته امداد را یک مأموریت امام زمانی توصیف کرد و افزود: افراد تحت پوشش این نهاد به نوعی مستضعفین جامعه هستند که بسیار مورد سفارش واقع شده‌اند و باید بدانیم که این عزیزان همواره پایبندی خود به این نظام و انقلاب را اثبات کرده‌اند و خدمت به این اقشار، بزرگترین توفیق الهی است که نصیب تان شده است.

وی، کمیته امداد را مولود انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفته است، لذا این یک سند افتخار برای نظام مقدس اسلامی ما به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با استفاده از آیه مندرج در آرم این نهاد، اضافه کرد: به یقین شما همان کاری را انجام می‌دهید، که ائمه بدان مداومت داشتند و سفارش می‌کردند و توجه داشته باشید این خدمات شما، به نوعی ذکر خداست.

جلایی، با تأکید بر اینکه بسیاری از سرفصل‌های خدمات این نهاد مهجور مانده است و افراد جامعه از آن اطلاعی ندارند، گفت: کمیته امداد در بسیاری از خدماتی که ارائه می‌دهد به اجتهاد رسیده است و مُدل اجرای آن می‌تواند به عنوان یک الگوی کارساز محسوب شود.

وی، ادامه داد: کمیته امداد، در همه سال‌ها و برای همه الگو است و در رأس تمامی مجموعه‌های خدماتی قرار دارد.

جلایی با بیان اینکه در ایام دوران هشت ساله دفاع مقدس، محل قرار و پاتوق رزمندگان اسلام در زمان فراغت از جبهه، کمیته امداد بود، گفت: بسیاری از کسانی که طرفدار این نظام هستند، مرهون خدمات این نهاد می‌باشند.

گفتنی است این نشست با محوریت جمع بندی فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد در طی شش ماهه ابتدایی سال و تبیین برنامه‌های پیش رو توسط هر یک از حوزه برگزار شد.

کد خبر 5895450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha