۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر:

کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقویت می‌شود

کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح سه‌شنبه در بازدید از کتابخانه های بوشهر و دشتستان اظهار داشت: به منظور تقویت گتابخانه‌های عمومی در استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: امروز بازدیدهایی را از کتابخانه های عمومی در دشتستان و بوشهر داشتیم که مسائل و مشکلات هر کتابخانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر به منظور بررسی آخرین وضعیت کتابخانه های عمومی استان و در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود همراه با رئیس اداره کتابخانه های دشتستان و کارشناسان عمرانی، فرهنگی و روابط عمومی از سه کتابخانه عمومی شهرستان بوشهر و پنج کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان بازدید و با کتابداران و اعضا گفتگو و شنوای نکته نظرات و مشکلات آنها بود.

در این بازدیدها مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از کتابخانه های عمومی در دست باز طراحی و تعمیر شهید ابراهیم موسوی روستای چاهکوتاه، شهید آوینی چغادک، شهید باهنر روستای آبطویل و شهدای وحدتیه و بخش‌های مختلف کتابخانه های عمومی شهید بهشتی برازجان، امام خامنه‌ای شبانکاره، پروفسور احمد دالکی و شهید اکبر خوشابی روستای دهقاید بازدید کرد.

کد خبر 5895683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید حاجیان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      با سلام به اقای راهب للللللللللطفا زحمت بکشید کتابدار نمونهخای برای کتابخانه چغادک انتخاب دبفرمایید وووووووووومرتب پی گیر فالیتهای کتابخانه باشید زیا در چغادک ما هیچ محیط وفعالیت فرهنگی وجود ندارد و. مقداری احساس بی گانگی از مطالعه دیده می شو.د لازم است فردی فعال ودلسوز انتخاب شود وکتابخانه را فعال