۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جمعیت در دشتستان انجام شد

قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جمعیت در دشتستان انجام شد

بوشهر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: چهارمین مرحله قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا هوایی صبح سه‌شنبه در مراسم قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: تاکنون هزار و ۳۵۳ نفر در شهرستان دشتستان در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هزار و ۳۵۳ نفر در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد در مراحل قبلی به ۳۳۳ نفر تخصیص زمین صورت گرفته است و امروز نیز به تعداد ۳۱ نفر مربوط به شهرهای آب‌پخش، سعدآباد و بوشکان قرعه کشی انجام می‌شود و تخصیص زمین صورت می‌گیرد.

هوایی گفت: ۶۷۳ نفر در مرحله تائید نهایی قرار دارند که ۵۴۸ نفر مربوط به شهر برازجان بوده و این اداره در تلاش جهت تأمین زمین متقاضیان است.

وی افزود: بر همگان ثابت است که جمعیت یک کشور به خصوص جمعیت جوان آن در رشد و شکوفایی مؤثر است. با توجه به اینکه جمعیت و افزایش آن و خطرات ناشی از کاهش آن امروزه بیش از هر زمان دیگری محسوس است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: دشمن در نظر دارد از انواع و اقسام راه‌های مختلف به اسلام به خصوص تشیع از جمله کم کردن نیروی انسانی و جمعیت، به ملت‌های اسلامی ضربه وارد کند.

وی تاکید کرد: افزایش جمعیت یکی از برنامه‌های مهم دولت اسلامی است و امروزه با مشوق‌هایی نظیر واگذاری زمین در تلاش است زمینه جهت فرزندآوری تسهیل شود.

کد خبر 5895719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 0
      سلام دولت گفت زمین رایگان ما ثبت نام کردیم. رفتیم میگه سالی ۶۵ملییون باید پرداخت کنید تا ۱۰سال در ضمن شاید هم بیشتر بشه چرا از هزینهای که مردم میدن حرفی نمیزنی؟؟؟ چرا وعده الکی میدین به مردم سالی۶۵ملییون ماهی۶ملییون ادمی که حقوقش نهایتش ۸الی۱۰تومنه چطوری باید پرداخت کنه