۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حاج قاسم همیشه از جوانان مازندران به زیبایی یاد می کرد

حاج قاسم همیشه از جوانان مازندران به زیبایی یاد می کرد

ساری- معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین نقش مازندران را در انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن برجسته دانست و گفت: حاج قاسم همیشه از جوانان مازندران به زیبایی و نیکی یاد می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه اجتماع بزرگ و سراسری جوانان گام دوم انقلاب در ساری با بیان اینکه مردم مازندران مردم استثنایی هستند، گفت: اوج ولایت مداری مردم اولین خصیصه استثنایی بودن آنان است.

وی با اشاره به شمار بالای امامزادگان در استان آن را اوج ولایت باوری مردم بیان کرد و گفت با این ولایت باوری و نگاه اهل بیتی مردم استان در پیروزی انقلاب ورود پیدا کردند و قوی‌ترین لشکر را در دوران دفاع مقدس تشکیل دادند.

سردار معروفی با بیان اینکه بالای ۸۰ درصد رزمندگان و شهدای مازندران را جوانان تشکیل می‌دادند، گفت: هرجا لشکر ۲۵ کربلا وارد می‌شد، پیروز می‌شدیم و عبور از اروند وحشی و اهتزاز پرچم مقدس امام رضا (ع) بر فراز مسجد فاو در تاریخ دفاع مقدس ماندگار شده است.

وی گفت: نقش مازندران در انقلاب و بعد از دفاع مقدس و تاکنون نقش برجسته است و نقش جوانان گام دومی استان در جبهه مقاومت ویژه بوده است و حاج قاسم همیشه از بچه‌های مازندران و جوانانش به زیبایی یاد کرده است.

کد خبر 5896949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha