۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

پولادگر در پاسخ به مهر:

منتظر مدال‌های طلا هستیم/ والیبال و تکواندو کار بزرگی کردند

منتظر مدال‌های طلا هستیم/ والیبال و تکواندو کار بزرگی کردند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش از عملکرد تیم های والیبال و تکواندو تمجید کرد و گفت: والیبال با قهرمانی در آسیا کاری کرد کارستان.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، سید محمد پولادگر در حاشیه بازی‌های آسیایی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که در رابطه عملکرد کاروان اعزامی به این بازی‌ها تا پایان روز چهارم مطرح شد، گفت: بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند، البته ما منتظر مدال‌های زرین هستیم تا رتبه کشورمان را در جدول بالا بیاورد.

وی ادامه داد: خدا را شکر والیبال کاری کرد کارستان. بردن چین در کشورش اتفاق مهمی بود که ملی پوشان انجام دادند و خدا را شکر دل ملت را شاد کردند.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه رشته‌های پرمدال در راه هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم ووشو فردا مدال‌های زرینی کسب کنند. تکواندو ورزشکاران بزرگی دارد و امیدوارم بدرخشند و کمکی برای کاروان باشند.

پولادگر در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر که در رابطه با تیم فوتبال امید و چالش این تیم با پرسپولیس مطرح شد نیز گفت: الان رئیس فدراسیون فوتبال اینجاست و با کادر فنی جلسه دارد، امیدوارم تدبیر کنند تا هم تیم امید با قدرت به دیدارهای خود در بازی‌های آسیایی ادامه دهد و پرسپولیس هم ضربه نبیند.

معاون وزارت ورزش در مورد اینکه آیا عملکرد رشته‌ها در هانگژو بعد از اتمام بازی‌ها ارزیابی می‌شود، گفت: حتماً بعد از بازی‌ها فرصتی برای ارزیابی تک تک رشته‌ها خواهیم داشت، الان زمان خیلی مناسبی برای این صحبت در این مورد خاص نیست. همان‌طور که گفتم منتظر رشته‌هایی هستیم که مدال‌های زرین کسب کنند. قطعاً ارزیابی‌ها ملاکی برای تصمیم گیری هاست. در تحلیل‌ها دستمایه تصمیمات خواهند بود.

کد خبر 5897155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha