۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رزن:

مخالفت جهاد کشاورزی با اعطای زمین مسکن ملی در رزن بررسی می شود

مخالفت جهاد کشاورزی با اعطای زمین مسکن ملی در رزن بررسی می شود

همدان-معاون فرماندار رزن با اشاره به مشکلات نهضت ملی مسکن، گفت: مخالفت جهاد کشاورزی با اعطای زمین مسکن ملی در رزن بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ناظمی با اشاره به تجمع تعدادی مقابل فرمانداری اظهار کرد: مسئولان و مقامات محلی در حال بررسی موضوع و پیگیری آن هستند و از متقاضیان مسکن و معترضان درخواست داریم در این مسیر صبر و شکیبایی داشته باشند و به اقدامات و تصمیمات مسئولان اعتماد کنند.

وی افزود: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان یکی از مسئولان مرتبط در این زمینه، در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رزن است و با همکاری و هماهنگی بین مراجع ذی‌صلاح، اعم از شورای تأمین و دستگاه‌های نظارتی و قضائی و همچنین ائمه جمعه شهرستان و در رأس ایشان شخص فرماندار شهرستان رزن، مشکلات مسکن در این منطقه بهبود یابد و نیازهای متقاضیان مسکن برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه متقاضیان مسکن و معترضان اطمینان و اعتماد به روند اقدامات مسئولان داشته باشند، گفت: در حال حاضر با توجه به اهمیت مسکن برای خانوارها و خصوصاً جوانان، تمام تلاش‌ها برای حل این مسئله در حال انجام است.

ناظمی خاطرنشان کرد: مدیران ارشد استان و شهرستان برای احقاق حقوق مردم پای کار هستند و پیگیر اجرای دستور ریاست محترم جمهور مبنی بر تلاش همه دستگاه‌ها برای اقدام ملی مسکن بوده و انشاالله موجبات امیدواری مردم را فراهم خواهند نمود.

کد خبر 5897171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha