۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رزم‌نمایش «مردان آسمانی» در بوستان بهاران اجرا می‌شود

رزم‌نمایش «مردان آسمانی» در بوستان بهاران اجرا می‌شود

رویداد هنری «مردان آسمانی» به کارگردانی مجید شفیع‌زاده همزمان با هفته دفاع مقدس در محوطه بوستان بهاران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷، این رزم‌نمایش در قالب فرم و صحنه اجرا شده و تا ششم مهر از ساعت ۱۹ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.

«مردان آسمانی»، در قالب داستان چهره‌ها و وقایع، بخشی از وقایع دوران قبل از انقلاب اسلامی، روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و بحران‌های آن، جنگ تحمیلی و حضور نوجوانان و جریان بیداری اسلامی را مرور می‌کند.

در این رزم‌نمایش کوشیده شده روایتی تاریخی ایده‌پردازی شود که در عین سادگی و بهره‌مندی از داستان‌های مبتنی بر چهره‌های شناخته شده آن دوران، بتواند روایت انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، شروع جنگ، رشادت‌ها و شهادت، پایان جنگ و بیداری ملت‌ها بعد از جنگ را برای مخاطب نوجوان بیان کند.

رزم‌نمایش «مردان آسمانی» با بهره‌گیری از تلفیق عناصر فیزیکی و المان‌های جنوب کشور، نمادهای شهری، مدارس، نورپردازی، موسیقی، و روایت‌گری، یورش، فتح حماسه آزادسازی خرمشهر، زندگی و پایان جنگ و ... اجرا می‌شود.

این برنامه با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی، ناحیه مقاومت حبیب بن مظاهر و معاونت اجتماعی منطقه ۱۷ به اجرا درآمده است.

کد خبر 5897563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha