۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در قم واگذار شد

۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در قم واگذار شد

قم- در راستای اجرای طرح پویش پیامبر رحمت در کشور، ۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان و متقاضیان طرح جوانی جمعیت در قم واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه آئین واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین شهرک تازه تأسیس پرنیان به مشمولان طرح جوانی جمعیت در استان قم با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، حسین زنجیرانی فراهانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم و جمعی از مسئولان استان و خانواده‌های این طرح در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت در راستای تشویق جوانان به امر ازدواج و فرزندآوری است که برای این موارد مشوق‌های همانند خودروی بدون قرعه کشی و واگذاری ۲۰۰ متر زمین و دیگر تسهیلات مالی پیش بینی شده است.

زنجیرانی فراهانی بیان داشت: خانواده‌هایی که فرزند سوم و بیشتر آنان از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند و یا ۴ فرزند زیر ۲۰ سال داشته باشند می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن در این زمینه پرونده خود را تشکیل داده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به شمار مشمولان این طرح در استان قم گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی طرح سه فرزندی و هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی طرح ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در استان قم در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۳ هزار و ۱۹۰ نفر در طرح سه فرزندی و هزار و ۷۵ نفر در طرح ۴ فرزند زیر ۲۰ سال دارای شرایط شناخته شدند.

زنجیرانی فراهانی همچنین بیان داشت: طی چند مرحله به خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر زمین در شهر قم و شهرهای دستجرد و کهک واگذار شده است.

کد خبر 5897720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha