۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

استاندار قم:

سیاست دولت در بخش مسکن کاهش هزینه های ساخت و خروج از سوداگری است

سیاست دولت در بخش مسکن کاهش هزینه های ساخت و خروج از سوداگری است

قم- استاندار قم از جمله سیاست های دولت در بخش مسکن را برنامه ریزی برای کاهش هزینه های ساخت و خروج مسکن از سوداگری برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری صبح پنجشنبه در مراسم واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: مسکن یکی از مسائل و موضوعات مهم جامعه است که مورد توجه دولت سیزدهم است و دولت نیز برای این بخش برنامه ویژه است دارد تا مشکلات مردم برای تأمین مسکن به حداقل ممکن برسد.

آقامیری ابراز داشت: جلسات شورای عالی مسکن که در دوره‌های گذشته کمتر تشکیل می‌شد در دولت سیزدهم چندین نوبت با حضور رئیس جمهور برگزار شد تا امکانات و ظرفیت‌های کلی برای تأمین مسکن مردم بسیج شود.

استاندار قم ابراز داشت: تأمین مسکن در راستای کاهش هزینه‌های زندگی و اطمینان خاطر خانواده‌ها برای یک تشکیل زندگی با آرامش بسیار مهم است و هدف دولت نیز کاهش مشکلات بخش مسکن مردم است.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های اشتباه دولت در دهه هشتاد در زمینه کاهش جمعیت ابراز داشت: از آن تاریخ شاهد رشد منفی جمعیت در کشور بودیم که این امر تبعات نامطلوبی در بخش‌های مختلف کشور به دنبال دارد.

آقامیری افزود: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه افزایش جمعیت و جوانی جمعیت این موضوع در دستور کار دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

استاندار قم با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی در راستای افزایش جمعیت تأمین مسکن برای خانواده‌ها است ابراز داشت: دستگاه‌های مسئول در راستای ساخت و تأمین مسکن آحاد جامعه در دولت سیزدهم پای کار آمدند و در قالب‌های مختلف مردمی سازی، تعاونی‌ها و احداث ساختمان از سوی دولت اقدامات لازم در حال انجام است.

وی ادامه داد: دولت با سیاست‌های که در بخش مسکن دنبال می‌کند به دنبال کاهش قیمت تمام شده مسکن و همچنین خارج کردن مسکن از سوداگری و واسطه گری است تا مشکلات مردم در زمینه تأمین مسکن به حداقل ممکن برسد.

کد خبر 5897744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha