۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

راه پیروزی ما مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن است

راه پیروزی ما مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن است

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مقاومت در برابر دشمن در دفاع مقدس نشان داد راه پیروزی مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی بعد از ظهر امروز در اجتماع جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در شهرستان درمیان اظهارکرد: جوانان باید نسبت به گذشته انقلاب آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در دوران معاصر هر جنگی از طرف استعمار بر ما تحمیل شده و یا حتی اگر اخمی استکبار جهانی به پادشاهان ما کرده اند قسمتی از خاک و تمامیت ارضی خود را واگذار کردیم که نمونه‌های آن در عهدنامه ها و توافقاتی که قسمتی از ایران جدا شده بر همگان واضح است.

وی بیان داشت دفاع مقدس تنها نبردی بود که در دوران معاصر با بسیج مردمی و تحت رهبری مرجعیت دینی حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و حتی یک وجب از خاک میهن عزیز اسلامی واگذار نگردید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در تمام سال‌ های قبل از انقلاب ما مطیع فرمان استکبار جهانی بودیم و وضعیت ما آن گونه بود اما مقاومت در برابر دشمن در دفاع مقدس نشان داد راه پیروزی مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن و نه مطیع فرمان دشمن بودن است.

مهدوی با بیان اینکه آنها که می گویند حضور استکبار جهانی و تعامل با آنها باعث پیشرفت است وضعیت کشورهای همسایه از جمله افغانستان و عراق را ببینید که بعد از حضور چندین ساله آمریکا در این کشور ها اوضاعشان چگونه است، یادآور شد: گام اول انقلاب با این کیفیت توسط نسل اول انقلاب برداشته شد و در دوران دفاع مقدس نیز جوانان نقش آفرین اصلی آن بودند.

وی ادامه داد: اکنون مخاطب اصلی در بیانیه‌ گام دوم جوانان هستید که با علم آموزی، همراه با تهذیب نفس این انقلاب را که بنا به گفته رهبری معظم انقلاب نزدیک قله بوده را به قله که همان ایجاد تمدن نوین ایرانی اسلامی است خواهد رساند.

کد خبر 5897765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha