۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه خبرداد؛

افتتاح پردیس آموزش و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

افتتاح پردیس آموزش و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

تربت حیدریه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از افتتاح پردیس آموزش و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی‌پور ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پردیس آموزش و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه که با حضور معاون رئیس جمهور در تربت حیدریه به بهره برداری رسید اظهار کرد: عملیات ساخت پردیس آموزش و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از سال ۹۵ و با کلنگ زنی ساختمان آموزشی_ دانشجویی با مساحت ۸۵۰۰ متر مربع و در ۳ طبقه آغاز و در نیمه اول سال جاری و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال مورد بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه افزود: عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه داخل این پردیس نیز با ظرفیت ۳۰۰ نفر و زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع در سال ۹۷ نیز توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آغاز شد که در نیمه اول سال جاری نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال مورد افتتاح شد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ساختمان سلف غذاخوری داخل این پردیس نیز با زیربنای ۲۶۰۰ متر مربع و ظرفیت خدمت رسانی به ۲۵۰۰ نفر در روز در سال ۱۴۰۰ آغاز که در نیمه دوم سال ۴۰۲ و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5897798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha