۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

دشمنان نمی‌خواهند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود

دشمنان نمی‌خواهند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود

دشت آزادگان- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: دشمنان در تبلیغات منفی ماهواره‌ای و مجازی و دروغ‌های رسانه‌ای خودبه دنبال این هستند تا پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد خادم سیدالشهدا پیش از ظهر جمعه در مراسم بزرگداشت شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دشت آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: در شهریور سال ۵۸، سران استکبار عالم با حمایت همه جانبه و تجهیز و تسلیح حزب بعث، عشایر ما از پیر و جوان و کودک و مرد و زن را به خاک و خون کشیدند و حالا هم بعد از گذشت ۴۴ سال در تبلیغات منفی ماهواره‌ای و مجازی و دروغ‌های رسانه‌ای خود، می‌خواهند نگذارند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا ادامه داد: پیام شهدا عفت، پاکدامنی و انسانیت است و اجر مجاهد فی‌سبیل‌الله از فرد عفیفی که قادر به گناه باشد، بیشتر نیست.

وی به فلسفه شکل‌گیری سپاه پاسداران اشاره و بیان کرد: در تاریخ جنگ‌های کلاسیک امروزی، شبیه کاری که در دوران دفاع مقدس بود، انجام نشده و آن هم اداره جنگ توسط مردم بود.

سردار خادم سیدالشهدا افزود: افتخار تشکیل بسیج از اوایل جنگ تحمیلی، برکتی بود که با هدایت امام راحل، نصیب ما شد و سپاه و مردم از ابتدای انقلاب دوش به دوش یکدیگر بودند و این همراهی و همدلی امروز در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

وی با یادآوری حضور قاطع و شبانه روزی پاسداران نیروی زمینی سپاه در مرزهای اقصی نقاط کشور گفت: اگر در ابتدای جنگ به سیم خاردار اجنبی نیازمند بودیم اما به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و دانشمندان جوانمان که از دل همین مردم بر خواستند با پرتاب ماهواره نور ۳ و رونمایی از موشک هایپرسونیک مافوق صوت خواب را از چشم دشمنان ربوده و دشمن رسوا شده بخوبی می‌داند که اینها تازه ابتدای کار است.

کد خبر 5898227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha