۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

دادستان مرکز استان فارس:

قاتل متواری در فراشبند استان فارس دستگیر شد

قاتل متواری در فراشبند استان فارس دستگیر شد

شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در پی اقدام به قتل فردی ۳۲ ساله در شهرستان فراشبند و متواری شدن وی، از دستگیری قاتل پس گذشت از ۴۸ ساعت خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی بحرینی اظهار کرد: قاتل متواری یک فرد ۳۲ ساله در شهرستان فراشبند، در حین فرار اقدام به درگیری با مأموران انتظامی کرده بود که در این درگیری ۴ نفر از عوامل انتظامی مجروح شدند.

وی با تأکید بر اینکه از لحظه وقوع حادثه، دادستان شهرستان فراشبند در صحنه حضور میدانی داشت، افزود: با تشکیل پرونده قضایی‌موضوع دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به اینکه پس از شناسایی محل اختفای متهم متواری در شهرستان فراشبند با صدور دستور ورود به مخفیگاه توسط مقام قضائی متهم به قتل دستگیر شد، گفت: متهم هم اکنون جهت طی مراحل تحقیقات اولیه در اختیار ضابطین قرار دارد.

بحرینی از تأکید رئیس کل دادگستری استان فارس جهت رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده خبر داد و تصریح کرد: دستگاه قضائی حامی اقتدار نیروهای فراجا در راستای حفظ امنیت جامعه است و روند رسیدگی به این پرونده در دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم در دستورکار نظارتی دادگستری استان قرار گرفته است.

در پی اقدام به تیراندازی فردی در روز چهارشنبه با انگیزه‌های شخصی در مقابل اداره آب شهرستان فراشبند ۲ نفر از مراجعه کنندگان به این اداره کشته شدند.

پس از این حادثه، قاتل متواری در درگیری با مأموران، ۴ نفر از عوامل فراجا را نیز مجروح و به کوه‌های اطراف فراشبند متواری می‌شود که با اقدامات فنی ضابطین صبح امروز بازداشت شد. حال ۴ مأمور مجروح فراجا مساعد است و جهت ادامه درمان به شیراز منتقل شدند.

کد خبر 5898276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha