۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

امام جمعه کاشان:

وظیفه امام جمعه حفظ وحدت در جامعه و عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است

وظیفه امام جمعه حفظ وحدت در جامعه و عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: وظیفه امام جمعه حفظ وحدت در جامعه و عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از مناسبت‌های ملی ایران اسلامی است که یادآور رشادت‌های فرزندان وطن است.

وی با اشاره به مأموریت بزرگ وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی کردن فعالیت تروریست‌ها در داخل کشور ابراز داشت: خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران، کشف ۴۰۰ بمب و دستگیری ۲۰۰ تروریست تکفیری از جمله اقدامات ارزشمند این عزیزان است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) ضربات سهمگینی به شبکه تروریستی غربی صهیونیستی زده‌اند، تصریح کرد: تمام این موفقیت‌ها ناشی از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و پیگیری و جانفشانی‌های این عزیزان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمزمه برخی از تغییرات در شهرستان کاشان تاکید کرد: وظیفه امام جمعه حفظ وحدت در جامعه و عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت افزود: ۱۷ ربیع الاول سالروز تولد پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) است که خداوند چهار صفت بارز به ایشان عطا کرده است.

امام جمعه کاشان افزود: اولین صفت عظیم که خداوند به پیامبر (ص) داده قرآن است چون تجلی خداوند است، اخلاق خوب، ملک عظیم یعنی واجب الاطاعه بودن و علم عظیم از دیگر صفات بزرگ پیامبر (ص) است.

وی با اشاره به رژه اخیر رزمندگان مقاوم یمنی خاطرنشان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در یمن به حدی از رشد و پیشرفت رسیده‌اند که نیروهای مسلح آنها رژه نظامی اجرا می‌کنند و قدرت خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

کد خبر 5898294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha