۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷

در لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان انجام شد؛

تساوی تیم‌های صنعت چای رودسر و عقاب نوین پره سر

تساوی تیم‌های صنعت چای رودسر  و عقاب نوین پره سر

رودسر- رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه های استان گیلان برگزار شد و بازی تیم‌های صنعت چای رودسر و عقاب نوین پره سر با تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه دیدار دو تیم صنعت چای رودسر و عقاب نوین پره سر در استادیوم شهید قاسمی رودسر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل تیم فوتبال عقاب نوین پره سر در دقیقه سه و روی ضربه ایستگاهی به دست آمد این گل را «سهیل مهرداد» وارد دروازه میزبان کرد.

اما «سجاد جعفری» بازیکن تیم صنعت چای رودسر در واپسین دقایق نیمه نخست گل تساوی را با ضربه دقیق و هوشمندانه وارد دروازه عقاب نوین پره سر کرد.

نیمه نخست دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گشودن دروازه بی نتیجه ماند و این بازی سر انجام با تساوی یک بر یک پایان یافت.

صادق قلی زاده سرمربی تیم فوتبال نونهالان عقاب نوین پره سر پس از پایان بازی گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما کسب امتیاز در خارج از خانه برای ما ارزشمند بود.

بختیار قنبری سرمربی تیم فوتبال نونهالان صنعت چای رودسر گفت: تیم حریف در نیمه نخست از تک موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید اما تیم ما موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کرد و حتی می‌توانستیم بعد از رسیدن به گل تساوی گل برتری را هم وارد دروازه میهمان کنیم که متأسفانه در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتنم.

در لیگ برتر فوتبال نونهالان استان گیلان ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 5898557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha