۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک:

نزاع در یک عروسی منجر به قتل شد

نزاع در یک عروسی منجر به قتل شد

بیرجند-رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک گفت: در مراسم عروسی در روستای دره باز از توابع بخش نیمبلوک نزاع دسته جمعی منجر به قتل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل مرادی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: در مراسم عروسی در روستای دره باز بخش نیمبلوک بین برخی از جوانان سه روستای دره باز و کلاته سری از توابع حوزه قضایی بخش نیمبلوک و روستای زنگوئی از حوزه قضایی شهرستان سرایان نزاعی صورت می‌گیرد.

رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک بیان کرد: این نزاع به خاطر درگیری دو جوان حین رقص و اختلافات قبلی آنان با یکدیگر نزاعی صورت گرفت که تلاش مصلحین حاضر برای جدا کردن آنها نتیجه‌ای نداشت.

مرادی ادامه داد: در این درگیری که منجر به نزاع دسته جمعی گردید، عده‌ی زیادی یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند که در این بین یک جوان با استفاده از چاقو، در میان جمعیت خود را به فردی که جزء مصلحین بود رسانده و حسب اظهارات مطلعین (گواهی پزشکی قانونی هنوز واصل نشده) و چاقو را به شکم فردی زده که وی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

مرادی یادآور شد: تعدادی از افرادی که در این نزاع مشارکت داشته، دستگیرشده و جهت ادامه مراحل قضائی و قانونی لازم به مرجع قضائی معرفی گردیدند، پرونده قضائی آنان در مرحله تحقیقات است.

کد خبر 5899106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha