۹ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۷

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اراک:

یک هزار و ۵۰ مبلغ فرهنگی طی هفته وحدت در اراک برنامه اجرا می‌کنند

یک هزار و ۵۰ مبلغ فرهنگی طی هفته وحدت در اراک برنامه اجرا می‌کنند

اراک- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اراک گفت: یک هزار و ۵۰ مبلغ فرهنگی همزمان با هفته وحدت در استان مرکزی، برنامه اجرا می‌کنند.

محمود قربانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه‌های تدارک شده در هر شهرستان به صورت جشن‌های محلی و تجمیعی بوده و به واسطه همزمانی با هفته دفاع مقدس برنامه شبی با شهدا نیز برگزار و در حال انجام است.

وی تاکید کرد: عمده برنامه‌های شهرستان‌ها ویژه اراک، ساوه، خمین، محلات و دلیجان با رویکرد محله محوری برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اراک بیان کرد: جشن خیابانی ویژه هفته وحدت شب گذشته در اراک با استقبال بالای ۲ هزار نفر برگزار شد که از امروز پنج جشن خیابانی در مناطق مختلف اراک از جمله شهرک الهیه پارک گل نرگس، خیابان مشهد، شهرک الغدیر، شهرک صنایع و شهر صنعتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

قربانی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته وحدت در تمام شهرستانهای استان مرکزی ۱۲ برنامه در پنج محله، برنامه شبی با شهدا و ۱۲ برنامه تجمیعی برگزار و در حال انجام است که این آئین‌ها به غیر از برنامه‌های پیش بینی شده در مساجد استان است.

وی گفت: همچنین برای نخستین بار، برنامه «طلایه داران کرامت» در راستای تقدیر از هیأت‌های مذهبی فعال شهرستان اراک با حضور ۴۰۰ نفر در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 5899298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha