۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد؛

لزوم تشکیل شبکه های مطالبات زنان جهان توسط بانوان رسانه ای

لزوم تشکیل شبکه های مطالبات زنان جهان توسط بانوان رسانه ای

مشهد- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: زنان رسانه‌ای و تبیین‌گر با یکدیگر شبکه‌های مطالبات زنان جهان را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی عصر شنبه در اختتامیه اولین جشنواره رسانه خورشید در مشهد، اظهار کرد: ایران از هزاران سال پیش به علم و هنر شناخته شده که با ورود اسلام جان تازه ای گرفت و در عرصه‌های مختلف علوم و فنون درخشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: تلفیق دو تمدن ایرانی و اسلامی باعث بالندگی این مرز و بوم شد.

وی اظهار کرد: حاکمیت این سرزمین توسط قدرت‌های غربی با جنگ‌های سخت و سرد به چالش کشیده شد ولی زنان و مردان این سرزمین اجازه ندادند تا آسیبی به این کشور برسد.

خزعلی ادامه داد: در این راستا امام خمینی (قدس) به زنان پیشگامی و جلوداری آموخت، بنابراین زنان با فداکاری و حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم در جبهه، در عرصه علم و دانش و عرصه‌های اقتصادی نقش خود را در جامعه نشان دادند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: زنان ما با تأسی از حضرت فاطمه الزهرا (س)، توانستند در مقابل جبهه‌های امپریالیسم رسانه ایستادگی کنند.

وی افزود: زنان رسانه‌ای استوار ایستادند، زنان اصحاب رسانه به خوبی می‌دانند زنان دنیا با مشکلات فراوانی روبرو هستند، عدالت حکم می‌کند که از زنان که محور اصلی خانواده هستند، حمایت شود.

خزعلی افزود: زنان رسانه‌ای و تبیین گر باید با یکدیگر شبکه‌های مطالبات زنان جهان را تشکیل دهند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: ما وظیفه داریم مسئله خانواده را به یک دستور کار جهانی تبدیل کنیم، تا این نهاد مقدس به تاراج نرود و بازیچه سودجویان قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه؛ رهبر انقلاب معتقد هستند که زنان با مدیریت و تبیین و روشنگری می‌توانند تاریخ را تغییر دهند، افزود: زنان برای منافع زنان و مردان و کلاً بشریت که دچار آسیب نشوند، روشنگری می‌کنند، بنابراین شما زنان پیام رسان و تبیین گر از آن دسته هستید.

کد خبر 5899465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha