۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

پیش‌بینی هواشناسی؛

دمای هوای استان سمنان افزایش می یابد

دمای هوای استان سمنان افزایش می یابد

سمنان - پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی خبر از پایداری جوی در استان سمنان و افزایش دمای هوا بین پنج الی شش درجه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که استان سمنان تا پایان هفته جاری روزهای آرامی را به لحاظ شرایط جوی تجربه خواهد کرد و دمای هوا نیز افزایش می‌یابد اما در ارتفاعات شمال استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: طی ۷۲ ساعت آتی در اغلب نقاط استان جوی نسبتاً پایدار گاهی با رشد ابر را خواهیم داشت و در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

ایرج مصطفوی با بیان اینکه بارش‌های خفیف و رگباری در شمال استان سمنان طی روزهای آتی دور از انتظار نیست، ابراز کرد: تا سه شنبه، افزایش نسبی دمای هوا تا پنج درجه رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته رضوان با حداقل دمای هوای سه درجه بالای صفر سردترین و ایوان کی با حداکثر دمای هوای ۳۰ درجه گرم‌ترین نقاط استان بودند، افزود: انتظار می‌رود جو پایداری در استان سمنان شاهد باشیم.

بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان برای ۲۴ ساعت آتی ۲۸ و ۱۵ درجه بالای صفر است و از فردا شاهد ورود ابر به آسمان مرکز استان خواهیم بود بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود نیز برای ۲۴ ساعت آتی ۲۶ و ۱۰ درجه بالای صفر اعلام شده است.

کد خبر 5900177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha