۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۹

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

اجرای طرح سراسری آرامش در استان البرز

اجرای طرح سراسری آرامش در استان البرز

کرج- فرمانده انتظامی البرز با اشاره به جمع آوری ۴۰۰ معتاد متجاهر در طی چند روز اخیر گفت: همزمان با بازگشایی مدارس طرح سراسری آرامش در استان اجرا شد.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی، طرح «آرامش در شهر» به صورت سراسری و به منظور ایجاد محیطی امن برای تردد دانش آموزان در مراکز آموزشی و با هدف پاکسازی محیط پیرامونی مدارس و دانشگاه‌ها تا شعاع قابل اطمینان از لحاظ وجود جرایم مرتبط با مواد مخدر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور فیزیکی پلیس باعث ایجاد فضای امن در محیط می‌شود، افزود: در همین راستا مأموران انتظامی استان با حضور پر رنگ خود در محیط پیرامون مدارس و دانشگاه‌ها، زمینه ایجاد آرامش خاطر محصلان و خانواده‌ها را فراهم می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: از ابتدای اجرای این طرح تا به امروز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی پاتوق‌های تجمیع معتادان متجاهر در محیط اطراف مدارس و دانشگاه‌ها، تاکنون موفق به جمع آوری ۴۰۰ معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز بازپروری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تداوم اجرای طرح آرامش در شهر با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار برای شهروندان و به ویژه دانش آموزان، اظهار داشت: والدین گرامی هرگونه موارد مشکوک در زمینه جرایم مرتبط با مواد مخدر نظیر خرید، فروش را سریعأ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت مأموران به آنها رسیدگی کنند.

کد خبر 5900522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شاپور محمدی۰ IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 0
      بسم رب شهدا و الصدیقین باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی اینکه بنده در کودکی طعم تلخ به سرقت رفتن منزل مان واینکه خانه خالی شده بود و پدر باید به غربت می‌رفت تا کارکندولوازم برای منزل بخرد را چشیده ام و به خداباعثانش رانفرین ولعن کرده ام وتااکنون هرساله یک مرتبه سرقت از منزل صورت می‌گرفت پارسال مت