۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۸

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران:

۷۲ درصد از مردم آمادگی حضور در پیاده‌روی اربعین را داشتند

 ۷۲ درصد از مردم آمادگی حضور در پیاده‌روی اربعین را داشتند

ملارد- معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: ۷۲ درصد از مردم آمادگی حضور در پیاده‌روی اربعین را داشتند و حدود ۵۰ درصد هرشب در مراسم ها شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس جوهری شامگاه یکشنبه در یازدهمین جلسه منطقه‌ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام‌جمعه موقت تهران و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، فرمانداران غرب استان، ائمه جمعه و دیگر اعضا در مسجد خاتم الانبیا مارلیک برگزار شد اظهار کرد: بحث اتباع چالش بزرگی است که تهدیدها و ظرفیت‌هایی همراه دارد و حضور ۲ و نیم میلیون نفر جمعیت اتباع در استان قابل توجه است. این جمعیت هزینه‌هایی به‌خصوص در حوزه آموزش و پرورش به همراه دارد.

وی گفت: ۷۲ درصد مردم آمادگی حضور در پیاده‌روی اربعین را داشتند و حدود ۵۰ درصد مردم هرشب در یک برنامه امام حسینی و هیئت شرکت کردند و این آمارها قابل توجه است.‌

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با تأکید بر اهمیت برنامه‌های شهدایی و یادواره‌ها افزود: کنگره‌ها و یادآوره‌ها با همکاری دانش‌آموزان برگزار شود و مراسم سالگرد شهید مصطفی صدرزاده در محل زندگی بازتاب‌ها و آثار خوبی همراه داشت.

کد خبر 5900670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha