۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان:

تیم «آنست» برای جستجوی مرد گمشده به دره دربادام قوچان اعزام شدند

تیم «آنست» برای جستجوی مرد گمشده به دره دربادام قوچان اعزام شدند

قوچان- رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان گفت: با توجه به جستجوی ۴ روزه هلال‌احمر برای پیدا شدن مرد مفقودشده در دره دربادام باجگیران، تیم آنست (سگ‌های تجسس) برای ادامه این مأموریت به محل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی رکن‌آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جستجوی ۴ روزه هلال‌احمر برای پیدا شدن مرد مفقودشده در دره دربادام باجگیران، صبح امروز تیم آنست (سگ‌های تجسس) برای ادامه این مأموریت به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان بیان کرد: پنجم مهرماه خبری مبنی بر مفقود شدن یک مرد در دره دربادام باجگیران اعلام شد که اولین تیم جستجو و نجات در ششم مهرماه به محل اعزام شد که متأسفانه جستجوی آن‌ها از ساعت ۷ صبح تا شب نتیجه‌ای در برنداشت.

وی با بیان اینکه جستجوهای ۴ روزه نتیجه‌ای برای پیدا شدن این فرد مفقودشده نداشته و امروز تیم آنست جمعیت هلال‌احمر استان به دره اعزام شده‌اند، افزود: علاوه بر تیم آنست استان، تیم تخصصی نجات کوهستان، تیم جستجو و نجات شعبه، و همچنین دو دستگاه هلی شات نیز به محل اعزام شده‌اند.

رضایی رکن‌آبادی اضافه کرد: در اعزام امروز در کنار ۱۵ نفر از پرسنل و نجات گران جمعیت هلال‌احمر تیم‌هایی از نیروی انتظامی، و مردم روستا نیز حضور دارند.

کد خبر 5900975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha