۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

جشن ۳ هزار نفری دختران دهه هشتادی در مشهد برگزار شد

جشن ۳ هزار نفری دختران دهه هشتادی در مشهد برگزار شد

مشهد- جشن «نوجوان پلاس، دختران گام دوم انقلاب» با حضور بیش از ۳ هزار دختر دهه هشتادی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن «نوجوان پلاس، دختران گام دوم انقلاب» پیش از ظهر دوشنبه با حضور بیش از ۳ هزار دختر دهه هشتادی در سالن بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد.

این جشن به همت بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع)، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور بیش از ۳ هزار نفر از دختران نوجوان مدارس مشهد در سالن ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.

دانش آموز دختر مشهدی پای کار انقلاب هستند

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا (ع) در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان نوجوان دختر مشهدی گرد هم آمدند تا با شرکت در جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) سال تحصیلی پرشور و نشاطی را آغاز کنند.

مهدی جعفری ادامه داد: دانش آموزان دختر و نوجوان دهه هشتادی مدارس مشهد با شرکت در این مراسم این پیام را اعلام کردند که پای کار انقلاب هستند و قرار است آینده مملکت را بسازند و همانطور که رهبری فرموده اند به قله‌ها نزدیک هستیم در بلندای این قله به زودی پرچم سرافرازی انقلاب اسلامی ایران را افراشته کنند.

وی به شور و نشاط دانش آموزان در این مراسم اشاره کرد و گفت: در این مراسم دختران شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت، مدافع امنیت حضور داشتند و از دختران موفق و نخبه مشهدی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی تقدیر به عمل آوردند.

جعفری خاطر نشان کرد: دختران شهیدان را آورده ایم تا این پیام منتقل شود که پرچم شهدا روی زمین نمی‌ماند و دختران دهه هشتادی ما این پرچم را به دست می‌گیرند و این مسیر با قدرت حرکت خودش را ادامه می‌دهد و باید گفت بچه‌های ما پرشور تر از ۴۴ سال قبل که انقلاب شده، هستند.

وی افزود: این بچه‌ها آماده فداکاری هستند و هر جا در عرصه‌های انقلاب اسلامی کشور نیاز داشته باشد حضور دارند و افتخار آفرینی می‌کنند.

کد خبر 5901189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha