۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

رئیس آموزش و پرورش اطاقور:

برنامه های اوقات فراغت در افزایش توانمندی دانش آموزان اهمیت دارد

برنامه های اوقات فراغت در افزایش توانمندی دانش آموزان اهمیت دارد

لنگرود- رئیس آموزش و پرورش اطاقور گفت:برنامه های اوقات فراغت در افزایش توانمندی های علمی و فرهنگی دانش آموزان حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله عوض خواه ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت در اطاقور با اشاره به اهمیت برنامه‌های پرورشی و فرهنگی در منطقه اظهار کرد: نقش آفرینی دانش آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت در افزایش توانمندی‌های علمی و فرهنگی دانش آموزان حائز اهمیت است.

عوض خواه افزود: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت پایگاه‌های تابستانی در مدارس با هدف ایجاد روحیه مشارکت جویی، هویت بخشی، خود مراقبتی، ارتقای سطح فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه کلیه مدارس منطقه اطاقور از تمام ظرفیت‌ها در طرح اوقات فراغت استفاده کردند، ادامه داد: محورهای این طرح شامل کلاس‌های مهارتی، معرفتی، هنری، آموزش بود که با شناسایی استعداد و پیشرفت دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت توسط مربیان بوده است.

عوض خواه ضمن تشکر از مدیران و مربیان فعال در این طرح گفت: دانش آموزان اطاقوری همواره در مسابقات فرهنگی و قرآنی، آموزشی و ورزشی در استان پیشرو هستند و این به دلیل حمایت مسئولان، معلمان دلسوز و تعامل خوب آنان با آموزش و پرورش است.

گفتنی است؛ در این مراسم از مدیران و مربیان فعال و ۲۲۰ نفر از دانش آموزان برگزیده در طرح پرسش مهر و برنامه‌های اوقات فراغت و مسابقات مختلف فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5901208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha