۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۰

همزمان با هفته وحدت؛

کوهنوردان بسیجی کشور به قله تفتان صعود کردند

کوهنوردان بسیجی کشور به قله تفتان صعود کردند

تفتان- همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، برنامه صعود کوهنوردان بسیجی سراسر کشور به قله کوه تفتان در سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، برنامه صعود کوهنوردان بسیجی سراسر کشور به قله تفتان در سیستان و بلوچستان برگزار شد و در این برنامه، تعداد ۱۱۰ کوهنورد از ۲۳ استان کشور حضور داشته و توانستند به قله تفتان در قلب استان سیستان و بلوچستان صعود کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه این برنامه، گفت: حوزه تربیتی اسلام تک وجهی نیست و در آن به موارد بسیار زیادی تاکید شده است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی افزود: آن چیزی که از تعالیم دینی و عمل بزرگان ما بر می‌آید، این است که همواره بر ورزش و تربیت جسم تاکید فراوان شده، ورزش هم تربیت کننده جسم است و هم تربیت کننده روح انسان می‌باشد.

وی با اشاره به روایتی از معصومین مبنی بر عزیز بودن مؤمن سالم، گفت: شما عزیزان به سلامت جسم اهتمام دارید، سلامتی جسم برای همه مهم است و همگان باید به آن توجه کنند.

شفائی تصریح کرد: بسیجیان و مدافعان انقلاب اسلامی زمانی موفق خواهند شد و توفیقات فراوانی را کسب می‌کنند که تن سالم داشته باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خطاب به کوهنوردان شرکت کننده در این همایش، تاکید کرد: از شما که از راه‌های دور و نزدیک به اینجا آمده‌اید، می‌خواهم که سفیران فرهنگی خوبی برای مردمان این استان باشید. مردم اینجا بسیار مهمان نواز هستند و اهتمام ویژه ای به وحدت دارند.

وی اضافه کرد: آن چیزی که دشمنان ما از آن هراس و واهمه دارند مسئله وحدت می‌باشد و به خاطر همین تلاش دارند تا با داد و فریاد و دروغ پردازی اختلافات ما را به جهانیان مخابره کنند.

کد خبر 5901640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha