۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

لرستان تجلی ایثار و مقاومت است

لرستان تجلی ایثار و مقاومت است

خرم‌آباد - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تأکید کرد: استان لرستان تجلی ایثار و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی امروز سه‌شنبه در آئین افتتاحیه دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار با عنوان «نوای مهر» در گلزار شهدای خرم‌آباد با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اعظم و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: وحدت یعنی همه زیر چتر اهل‌بیت (ع) و زیر چتر شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند فرهنگ ایثار و شهادت را در قالب هنر نشان دهید، افزود: موسیقی یکی از زیباترین جلوه‌های ایثار و شهادت را به عالم نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه موسیقی از علوم الهی در چارچوب توحید خودش را عرضه می‌کند، عنوان کرد: امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان میزبان بهترین هنر عالم در قالب ایثار و شهادت است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امروز شهر خرم‌آباد میزبان برگزاری کنگره شهدا و برپایی جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است، بیان کرد: امروز ۶۵۵۵ شهید و جانبازان ۷۰ درصد میزبان مهمانان از سراسر کشور و همچنین کشورهای حوزه مقاومت هستند.

وی عنوان کرد: استان لرستان تجلی ایثار و مقاومت است و کل یوم عاشورا در آن ساری و جاری است و امروز بر خود می‌بالیم که شاهد برنامه عظیم هستیم.

کد خبر 5901766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha