۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

بازیکن سابق استقلال تهران سرمربی اتحاد کهگیلویه شد

بازیکن سابق استقلال تهران سرمربی اتحاد کهگیلویه شد

دهدشت_ میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال تهران به عنوان سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه در مرحله اول لیگ سه فوتبال کشور انتخاب شد.

مدیر باشگاه اتحاد کهگیلویه، سید ایرج کاظمی جو در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور میلاد میداوودی مهاجم سابق استقلال به عنوان سرمربی تیم اتحاد کهگیلویه خبر داد.

وی تصریح کرد: پس از مطرح شدن نام چند مربی برای حضور در تیم اتحاد کهگیلویه، سرانجام میلاد میداوودی بازیکن اسبق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران طی قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم اتحاد کهگیلویه انتخاب شد.

مدیر باشگاه اتحاد کهگیلویه خاطر نشان کرد: پیش از این میداوودی سابقه مربی گری در تیم‌های استقلال خوزستان، خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم در لیگ یک و دو کشور را در کارنامه خود دارد.

کاظمی جو بیان کرد: ملی پوش سابق فوتبال ایران در تیم‌های متعددی همچون استقلال تهران، استقلال اهواز، پاس تهران، الاهلی امارات، آلومینیوم هرمزگان، نفت مسجدسلیمان، سیاه جامگان مشهد، سایپا، راه آهن و استقلال خوزستان نیز به میدان رفته است.

شایان ذکر است در فصل گذشته میداوودی به عنوان سرمربی در اتحاد فعالیت داشت که هم امتیاز با تیم دوم کار را به پایان رساند و به علت شکست در بازی رو در رو از صعود جا ماند.

کد خبر 5902512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha