۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

شهردار مشهد خبرداد؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۴۴ پروژه در مشهد 

افتتاح و بهره‌برداری از ۴۴ پروژه در مشهد 

مشهد- شهردار مشهد از افتتاح ۴۴ پروژه در حوزه زیرساختی مشهد در منطقه خبر داد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها در منطقه پنجتن و طبرسی شمالی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندر شریف ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۴ مشهد اظهار کرد: امروز ۴۴ پروژه در حوزه زیرساختی مشهد در منطقه ۴ افتتاح می‌شود که همزمانی افتتاح استخر شهید قربانی در منطقه پنجتن که بدون برنامه ریزی همراه با سالگرد شهادت این شهید است و محوریت افتتاح سایر پروژه‌ها در این منطقه قرار دارد از اتفاقات مبارک است.

شهردار مشهد به بهره برداری مجموعه‌های اختصاصی آقایان و بانوان در منطقه ۴ مشهد اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی شهید قربانی دارای سه استخر اختصاصی آقایان، بانوان و کودکان، دو سالن بدنسازی و کشتی اختصاصی آقایان و بانوان دارد و از اواخر سال ۹۵ کلنگ زنی شده بود و مردم محل از افتتاح نشدن این پروژه ناراضی بودند. با نگاه ویژه شورای ششم و شهرداری منطقه ۴ بعد از ۷ سال امروز به مردم تحویل می‌شود.

به گفته وی بهره‌برداری از سالن ورزشی ویژه بانوان، زمین ورزشی چمن روباز، افتتاح بوستان اقاقیا به وسعت ۱۷ هزار مترمربع، ۷ هزار متر کانال جمع آوری آب‌های سطحی، ۵ هزار متر پیاده رو سازی و ۳۰ هزار متر مربع آسفالت معابر بخشی از ۴۴ پروژه مورد بهره‌برداری است.

قلندر شریف تصریح کرد: نگاه ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و کاربردی است و ایستگاه ۵۵ آتش نشانی در انتهای وکیل آباد با امکانات کامل فردا به بهره‌برداری می‌رسد و پارک بانوان وکیل آباد که از نظر امکانات بسیار زیبا و دارای طراحی خاص در سطح کشور است در هفته آینده همراه با پروژه‌های منطقه ۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار مشهد افتتاح پارک ۲۳ هکتاری کشاورز در منطقه ۱۱، تقاطع چهار سطحی آزادگان، پروژه پارک بانوان کوهسنگی را در دست بهره برداری خواند و ادامه داد: پارک مدرن منطقه شهید رجایی از دیگر پروژه‌های در دست اجرا است و باید گفت افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها براساس نیاز سنجی مناطق و مردم تعریف می‌شود.

کد خبر 5902719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha