۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

با حضور امام جمعه اردبیل؛

تفاهمنامه تأمین ۲۱۶ مسکن محرومان امضا شد

تفاهمنامه تأمین ۲۱۶ مسکن محرومان امضا شد

اردبیل- با حضور امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفاهمنامه تأمین مسکن نیازمندان با نام و یاد ۷۲ تن از شهدای کربلا در اردبیل امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: تأمین مسکن نیازمندان به تعداد ۲۱۶ خانوار در قالب سه فاز، موقوفه مرحوم عیسی‌زاده و با مساعدت مالی مرحوم حاج کریم جهازی و همسر ایشان انجام می‌شود.

حامد کیخسروی با اشاره به اینکه ۷۱۰ واحد مسکونی توسط خیرین مسکن‌ساز در اردبیل در حال اجرا است، تصریح کرد: تمامی این مسکن‌ها در موعد مقرر تکمیل و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی فعالیت انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل را در تأمین مسکن محرومان و نیازمندان مناسب ارزیابی کرد و گفت: هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین برای ساخت، احداث، پرداخت ودیعه و تأمین اقساط مسکن‌های خیرساز تقبل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: پروژه جدید تأمین مسکن نیازمندان که امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه آن هستیم با نام و یاد ۷۲ تن از شهدای کربلا در سه فاز اجرایی می‌شود که زمین وقفی آن هشت هزار متر مربع توسط خانواده مرحوم عیسی‌زاده وقف شده و در یک احسان و نیکوکاری بزرگ خانواده مرحوم حاج کریم جهازی ساخت و تأمین مصالح آن را عهده‌دار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های مرحوم عیسی‌زاده و مرحوم کریم جهازی تقدیر و از این اقدام خداپسندانه آنها در تأمین مسکن نیازمندان تجلیل شد.

کد خبر 5902749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha