۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی خبر داد؛

حضور ۲۴ تولیدکننده خراسان شمالی در نمایشگاه ظرفیت‌های روستایی

حضور ۲۴ تولیدکننده خراسان شمالی در نمایشگاه ظرفیت‌های روستایی

بجنورد- مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری با حضور ۲۴ نفر از تولیدکنندگان برتر استان خبر داد.

امین کلاته در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری با حضور ۲۴ نفر از تولیدکنندگان برتر استان خبر داد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری با حدود هزار و ۲۰۰ غرفه به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

کلاته بیان داشت: از خراسان شمالی نیز تولیدکنندگان روستایی و عشایری در ۲۳ غرفه و یک سیاه چادر در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه این رویداد با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی قابل عرضه روستایی و عشایری برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به دنبال آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و تولیدات روستایی است و محصولات روستایی و عشایری و سبک زندگی آنها را به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 5902762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha