۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

وجود ۸۰ هزار مسجد ظرفیتی بزرگ برای حل آسیب‌های اجتماعی است

وجود ۸۰ هزار مسجد ظرفیتی بزرگ برای حل آسیب‌های اجتماعی است

قزوین- معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وجود ۱۲ هزار مؤسسه قرآنی و ۸۰ هزار مسجد در کشور ظرفیت بزرگی است که می‌توان از آن برای حل آسیب‌های اجتماعی بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: ادارات کل تبلیغات اسلامی در استان‌ها بازوی قرارگاه فرهنگی شهر و نماز جمعه هستند.

وی تبلیغ نوین را یکی از بال‌های حرکت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: زیست مجازی و رسانه‌ای به نقطه درگیری ما با دشمن تبدیل شده است و از همین رو سازمان تبلیغات با استفاده از ابزار رسانه و هنر تبلیغ را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: تبلیغ اصیل یکی دیگر از بازوهای تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی است که به عنوان یک سرمایه بزرگ تبلیغی برای این سازمان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود ۱۲ هزار مؤسسه قرآنی و ۸۰ هزار مسجد در کشور ظرفیت بزرگی است که می‌توان از آن برای حل مشکلات مهم جامعه از جمله آسیب‌های اجتماعی بهره برد.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی با بیان اینکه فعالیت در حوزه بانوان یکی دیگر از عرصه‌های مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: ایجاد ۴۰۰ شبکه نهضت پیشرفت در ۴۰۰ نقطه کشور ویژه بانوان یکی از اقدامات این سازمان برای نقش آفرینی زنان جهت مدیریت جامعه از درون خانواده است.

وی در پایان یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته شبکه تولیدکنندگان محتوا و مبلغین تخصصی در کشور شکل گرفته است.

کد خبر 5902843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha