۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳

با حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی قزوین

امضای تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی قزوین

قزوین- با حضور معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان قزوین به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان قزوین به امضا رسید.

حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در این نشست اظهار کرد: در این تفاهم نامه که در شش ماده و ۱۰ بند تنظیم شده به مدت دو سال همکاری فرهنگی میان دو آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مفاد این تفاهم نامه دوره تربیت مربی برای مربیان دینی و پرورشی است، افزود: توسعه مخاطب در حوزه رویداده دختران حاج قاسم و پسران نوآوین از دیگر برنامه‌هایی است که در این تفاهم نامه مد نظر قرار گرفته است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش نیز در این نشست با بیان اینکه بین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی فاصله زیادی نیست، تاکید کرد: در شرایط سال قبل که تعلیم و تربیت به صورت هدفمند مورد تهاجم قرار گرفته بود اما در این شرایط سازمان تبلیغات اسلامی همراهی کامل و خوبی داشت.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۶۰۰ جلسه جهاد تبیین با حضورحدود ۱۶۴ استاد و مربی در مدارس دخترانه استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان یادآور شد: امروز اثرگذاری و نقش معلم در برخی مسائل حتی از خانواده نیز بیشتر است.

کد خبر 5902896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha