۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰

استاندار سمنان:

۲ میلیارد تومان در حوزه دامپزشکی بیارجمند هزینه شد

۲ میلیارد تومان در حوزه دامپزشکی بیارجمند هزینه شد

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه روستایی به خصوص کمک به دامداری و کشاورزی در زمره سیاست‌های دولت در استان است، گفت: در این راستا دو میلیارد تومان در بخش دامپزشکی بیارجمند هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع مردم دزیان در منطقه بی ارجمند شاهرود و به میزبانی مسجد روستا ضمن اشاره به اینکه توسعه روستایی و به خصوص کشاورزی و دامداری در زمره سیاست‌های دولت است، تاکید کرد: اقدامات خوبی در این حوزه تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه در دولت مردمی و جهادی سیزدهم با نگاه و رویکرد توسعه‌ای به مناطق محروم و روستاها اقدامات صورت می‌گیرد، تاکید کرد: دو میلیارد تومان در حوزه دامپزشکی بخش بی ارجمند اعتبار گذاشته شده است.

استاندار سمنان با اشاره به اختصاص ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در حوزه جهاد کشاورزی بخش بی ارجمند، گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بی ارجمند هزینه شده که نشان از توسعه متوازن جای جای استان و نگاه توسعه محور در مناطق روستایی دارد.

هاشمی با بیان اینکه شش میلیارد تومان اعتبار در حوزه محیط زیست در منطقه بی ارجمند شهرستان شاهرود هزینه شده است، تاکید کرد: محیط زیست و گردشگری از جمله مهمترین داشته‌های بی ارجمند هستند.

وی همچنین افزود: دغدغه‌ها و مطالبات مردم روستای دزیان بی ارجمند در خصوص ماشین حمل زباله، استخر ذخیره آب، بهسازی معابر و ادامه عملیات محور گیور و دزیان، برق شهرک بنیاد مسکن و روکش آسفالت محور خانخودی به دزیان پیگیری، بررسی و رسیدگی می‌شود.

کد خبر 5902900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha