۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲

استاندار سمنان:

۱۰ میلیارد تومان برای طرح هادی روستاهای بیارجمند هزینه شد

۱۰ میلیارد تومان برای طرح هادی روستاهای بیارجمند هزینه شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به روستاهای بخش بیارجمند تا کنون ۱۰ میلیارد تومان برای طرح هادی روستایی در این منطقه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع مردم روستای گیور به میزبانی مسجد این روستا ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در بخش بیارجمند بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به روستاهای بخش بیارجمند تا کنون ۱۰ میلیارد تومان برای طرح هادی روستایی در این منطقه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دو مدرسه در بخش بیارجمند با اعتبار سه میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت تا دانش آموزان روستایی منطقه بتوانند از آن بهره مند شوند، افزود: ارتقای پوشش اینترنت و آنتن دهی مجموعاً در بیش از ۲۰ روستای منطقه از دیگر اقدامات بوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بهسازی راه‌های روستایی بیارجمند مانند بیارجمند چاه جام، رضا آباد و… در دستور کار قرار دارد و بخش از آنها هم انجام شده است، گفت: هزینه کرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و فاضلاب نشان از توجه دولت به این بخش مستعد دارد.

هاشمی با بیان اینکه دو میلیارد تومان اعتبار در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بیارجمند هزینه شده است، گفت: ۷۳ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهسازی راه و روکش آسفالت هزینه شده که برکات آن را مردم خواهند دید.

وی همچنین گفت: تکمیل و تجهیز پارک ملی توران، پاسگاه احمدآباد و در راستای نگهداری و مرمت این پارک ملی و یوز ایرانی اقدامات ویژه ای صورت گرفته است.

کد خبر 5902907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha