۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه در کرمانشاه امحا شد

۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه در کرمانشاه امحا شد

کرمانشاه- سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه از امحای ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان گل آوری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم امحا مواد مخدر و روانگردان مکشوفه غیر قابل استحصال که در محدوده‌ای خارج از شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که به همت دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به ویژه نیروهای انتظامی استان در ۶ ماهه سال جاری کشف شدند امحا شد.

وی افزود: همچنین در پی کشف موادهای مخدر در ۶ ماه گذشته از سال جاری تعداد قابل توجهی از قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: تعداد سه هزار و ۲۵۵ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری معرفی شدند.

گل آوری اجرای برنامه‌های دبیرخانه در راستای کشف و امحا را هدفمند دانست و گفت: این برنامه‌ها از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده که در طول سال اجرا و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به عنوان یک آسیب شوم و جبران ناپذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات بر حق مردم مبارزه قاطع با مواد مخدر از مرحله تولید، قاچاق و کشف تا امحاء بوده و همچنین سایر برنامه‌های این دبیرخانه در حوزه‌های پیشگیری، درمان و صیانت از بهبود یافتگان است.

کد خبر 5902931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha