۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان:

میزان تصادفات درون شهری ۶۷ درصد کاهش یافته است

میزان تصادفات درون شهری ۶۷ درصد کاهش یافته است

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان‌ گفت: میزان تصادفات درون شهری منجر به فوت، امسال ۶۷ درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ملک حسین چگینی اظهار داشت: تصادفات برون شهری منجر به فوت در شهرستان دلیجان ۲۷ درصد و تصادفات برون شهری منجر به جرح نیز ۲ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه وقوع سرقت در نیمه نخست امسال در دلیجان ۱۳ درصد کاهش داشته است، افزود: در نیمه نخست سال جاری، ۱۹۷ سارق در دلیجان دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی گفت: ۳۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان کشف شد که ۲۰ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر، ۱۰۰ خرده فروش و ۳۸۶ معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ چگینی گفت: تصادفات درون شهری منجر به فوت در سال جاری ۶۷ درصد کاهش داشته و تصادفات درون شهری منجر به جرح نیز ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی گفت: ۱۱ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون مهر و موم شدند و ۲۷۰ فقره تذکر صادر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با بیان اینکه ۴۵ برنامه طی هفته ناجا در شهرستان دلیجان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، مراسم تجلیل از پرسنل، برپایی ایستگاه سلامت، نشست با معتمدین و شوراها، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برپایی میز خدمت در نماز عبادی و سیاسی جمعه، غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از برنامه‌های هفته ناجا در این شهرستان است.

کد خبر 5903050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha