۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹

معاون سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

تشکیل شبکه نهضت پیشرفت بانوان در ۴۰۰ شهرستان

تشکیل شبکه نهضت پیشرفت بانوان در ۴۰۰ شهرستان

قزوین- معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز در ۴۰۰ شهرستان کشور شبکه نهضت پیشرفت بانوان را با حضور بانوان نحبه و فرهیخته شکل داده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تدوین اسلام ناب و بیان حقایق این حقیقت عظیم به گونه‌ای که به جان و دل مخاطب مخصوصاً نسل جوان و جویای حقیقت بنشیند.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر نظامات و چارچوب‌هایی نیاز است، افزود: سرمایه‌های بزرگی در تبلیغ اصیل و نوین سازمان تبلیغات وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در تبلیغ نوین که آن را ظرفیت هنری، رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان می‌دانیم تجربیات خوبی وجود دارد و تلاش شده در حوزه تولید به خصوص در بخش هنری قوام بهتری پیدا کند.

وی عنوان کرد: در تبلیغ نوین ظرفیت خوبی به نام حوزه هنری را داریم که در حالی که مستقل است اما در ارتباط مستقیم با سازمان تبلیغات کار خود را پیش می‌برد.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی تاکید کرد: معاونت رسانه‌ای و سازمان رسانه‌ای سپهر شامل خبرگزاری مهر، تهران تایمز و تبیان در حوزه تولید، خبررسانی کارهای متعددی را پیش برده است.

وی عنوان کرد: بخش دیگر سازمان که تبلیغ اصیل است یک سرمایه جدی برای تبلیغ چهره به چهره محسوب می‌شود و معتقدیم برای نشستن هر پیام به عمق جان آدم‌ها ظرفیت تبلیغ اصیل را باید به کار بگیریم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: مسجد، هیئت، شبکه‌های قرآنی، شبکه بانوان و شبکه‌های نوجوان عرصه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی هستند که دارایی سازمان تبلیغت محسوب می‌شوند و باید تلاش کنیم این ظرفیت‌ها و دارایی سازمان تبلیغ را در خدمت عرصه تبلیغ اسلام ناب قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بروز و ظهور دارایی‌های سازمان تبلیغات در قالب مهرواره ها پیش می‌رود، ادامه داد: مهرواره هوای نو فراخوان ظرفیت‌های هئیت در ۴۰ عرصه است که با استقبال ۶ هزار هیئت روبرو شد و امیدواریم سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی عنوان کرد: مهرواره محله همدل با حضور ۱۵ هزار محله، مهرواره بانو با حضور ۳۰ هزار بانوی میدان دار حل مسائل محلات و طرح‌های دختران حاج قاسم و پسران نوآوین که دختران و پسران کنشگر در محلات مرا سازماندهی می‌کند از جمله اقدامات سازمان تبلیغات در سراسر کشور است.

وی گفت: دغدغه دانش آموز و مدرسه و حضور جریان تبلیغی در مدارس و ایجاد ظرفیت‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف از جمله سبک زندگی یکی از محورهای اصلی ما است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: امروز در ۴۰۰ شهرستان شبکه نهضت پیشرفت بانوان را با حضور بانوان نحبه و فرهیخته شکل داده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: اعزام مبلغ یکی از رسالت‌های این سازمان است و سامانه شمع به عنوان سامانه مرکزی ساماندهی تبلیغ و عملیات‌های تبلیغی در سازمان تبلیغات فعال است و قریب ۷۰ هزار مبلغ در آن فعال هستند و امیدواریم تا پایان سال به بیش از ۱۲۰ هزار مبلغ برسد.

کد خبر 5903075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha