۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

استخدام ویژه نیروی درجه دار در پلیس اصفهان به مناسبت هفته انتظامی

استخدام ویژه نیروی درجه دار در پلیس اصفهان به مناسبت هفته انتظامی

اصفهان _ معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از استخدام نیروی درجه دار در این فرماندهی با شرایط ویژه به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی خبر داد.

محمدرضا سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران متولد سال ۱۳۷۲ دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه در تمامی رشته‌های تحصیلی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

وی افزود: داوطلبان واجد شرایط پس از طی مراحل گزینش و گذراندن دوره آموزشی یک ساله در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان و دریافت درجه برحسب نیاز در یگان‌های مختلف انتظامی استان اصفهان بکارگیری می‌شوند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: حداقل قد استخدام در مقطع درجه داری که پیش از این ۱۷۰ سانتی متر بوده به ۱۶۶ سانتی متر کاهش پیدا کرده و آن دسته از علاقمندان به استخدام در فراجا که در دوره‌های گذشته به خاطر کوتاهی قد نتوانستند فرآیند گزینشی خود را طی نمایند می‌توانند مجدداً به همراه مدارک ذکر شده به اداره گزینش و استخدام این فرماندهی مراجعه و پرونده استخدام خود را پیگیری نمایند.

سلطانی گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اصفهان، خیابان طیب، کوی سرلت، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان یا به سایت اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا به نشانی www.Gozinesh.police.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۰۳۱۳۲۳۶۹۱۹۳ تماس بگیرند.

کد خبر 5903425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha